İhtimaller Denizi

Başlığa bakınca içerik çok farklı gelecek muhtemelen. Bugün Avrupa Ligi grup maçları start alıyor. Biraz iddaa programına baktım ve birkaç öngörümü paylaşmak istedim. Kazanma ihtimali olan birkaç takımı ön plana çıkaralım.


572 Aris-A. Madrid

Bugün bir iddaa programını izlerken Aris'in eksikleri ve kadro sıkıntısı hakkında birkaç bilgi de edindim. Aris'te 3 oyuncu cezalı ve 16 kişilik bir kadroyla maça çıkacaklarmış.3'ü kaleci olmak koşuluyla. Böyle dar bir kadro sezona fırtına gibi başlayan Madrid ekibi karşısında kolay bir maç çıkaramayacak gibi duruyor. Günün belki de en güzel oranı. 1.85'lik oranla Madrid galibiyeti tavsiyemdir.


574 Dinamo Zagreb-Villareal

Bu maç çok enteresan olacak gibi duruyor. Villareal ligde 1 galibiyet ve 1 mağlubiyetle 2 hafta sonunda 6. sırada. Hırvat takımı adına söyleyebileceğim çok bir şey yok ama Hırvat deplasmanları kolay olmaz. Benim bu maçla ilgili öngörüm alt veya beraberlik seçenekleri üzerine. Villareal'in 1.80'lik galibiyet oranı da bazılarınıza ilgi çekici gelebilir tabii.

580 Lille - Sporting Lizbon

Bu maç tipik bir beraberlik maçı. Güç dengesi açısından birbirine yakın iki takımın mücadelesi olacak gibi. Maçın berabere bitme ihtimali çok yüksek olsa da Lille'in hızlı ve etkili oyunculara sahip olması biraz çekingen davranmama sebep oluyor. Aslında bu maça oynanabilecek en ideal ganyan ilk yarı "0" ihtimali.


595 Karpaty Lviv-B. Dortmund

Dortmund lige 3 maçta aldığı 2 galibiyetle başladı. Karpaty'i ise Galatasaray maçlarında izlediğim kadarıyla biliyorum. O dönemki Galatasaray'a karşı oynayan Karpaty ne derece ölçü olur bilmiyorum ama dişli bir takım olduklarını göstermişlerdi. Dortmund'un Avrupa tecrübesi de önemli bir artı olacak Almanlar adına. 1.70'lik Dortmund galibiyeti beni cezbediyor diyebilirim. Kuponuma mutlaka koyacağım bir maç olacak.

Bunlar benim ihtimaller denizimdeki düşüncelerim. Garantisi yok ama gelme ihtimalleri -bana göre- yüksek olanları sizlerle paylaştım. Düşünürsünüz veya düşünmezsiniz bilemem, nacizane tavsiyelerimdir.:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar