Küçük Zidane


Yabancı basını dolaşırken As gazetesinde bir video'ya rastladım. Başlıkta "Real Madrid'in Zidane'ı zaten var" yazıyordu. Geçtiğimiz gün genç takımlarda Barcelona'ya karşı 1-0 kazandıkları maçın ardından kendisi için bir klip düzenlenmiş. Video'yu izlerken bir ara yüzüne denk geldim. İlk tepkim "Ulan harbiden benziyormuş" oldu. Haberi okuduğumda anladım Zidane'ın oğlu olduğunu. "Babam bana bir kaç hareket gösterdi ama geri kalan herşey benim" diyor. 1995 doğumlu Alan Enzo Zidane Fernandez Zidane'ın 3 oğlundan biri ve Real Madrid alt yapısında oynuyor. As gazetesi Enzo'yu izlemeye gittiğinde deja vu yaşamış. Çünkü hareketleri, oyun stili ve mevkisi babasını andırmış. Hücuma dönük orta saha olarak oynuyor Enzo.

Daha önce futbolda baba-oğul vakalarını çok görmüştük. Hatta bunun en iyi örneği Johan Cruijff'ün oğlu Jordi Cruijff. Bu konu ile ilgili bir yazım vardı, bugün tekrar up'layabilirim. Enzo babası kadar olabilir mi bilmiyorum, çünkü kendisi sol ayak! Enzo'nun klibini buradan izleyebilirsiniz...

Yorumlar

Popüler Yayınlar