Ibrahimovic & Guardiola sorunsalı



Barcelona dün akşam Milan ile dostluk maçı yaptı ve penaltılarla 3-1 kazandı. Konu maç değil, tabi ki Ibrahimovic. Onun açısından farklı bir akşamdı çünkü İspanya basınında adı uzun süre Milan ile anılmıştı. Gelelim maç sonrası Ibrahimovic'in ilginç açıklamalarına: Ben Barcelona'nın oyuncusuyum. Diğer takımlar hakkında konuşmak istemiyorum. Barcelona'da mutluyum, ailem de mutlu. Benim herhangi biriyle problemim yok. Antrenörüm ne düşünüyor bilmiyorum. Biz 6 ay içinde sadece iki kere konuştuk.

Şimdi de Pep Guardiola'nın açıklamalarına geliyoruz: "Ibrahimovic? Ben, kulübün hatırı için Ibra hakkında konuşmam. Eğer biz geçmiş altı ayın içinde sadece iki kez konuştuysak, onun için bir sebep vardır. Pazar 31 Ağustos'a kadar açık. Eğer Ibra yolda kalırsa onu deneyeceğiz.Ibra'nın kalacak olduğu yüzdesi? Benim, hiçbir fikrim yok. Ibra'nın antrenman oturumunda nasıl davrandığıyla ilgili sorunum da yok. Kulüp önce gelir, oyuncular sonra. Ibra ile konuşmaktan neden rahatsız değilim? Onun menajeri bile konuşmuyor ve bu bir yol değildir."

Pep'e Ibra'nın ayrılma yüzdesi sorulduğunda hiç bir fikri olmadığını söylüyor ama ikisi arasında kara kedi olduğuna dair yüzdeyi ben %100 olarak görüyorum. Ibrahimovic belli ki biraz sorumsuz davranıyor, takımdan uzak bir görüntü çiziyor. Yoksa Pep sorunları olan oyuncuları yemeğe çıkarır ve o sorunları halletmeye çalışırdı. Barcelona'nın yapmak istediği ortada. Ibra'yı uygun bir fiyata satmak. Fakat o fiyatta şuan gelmiş değil, kapılar açık bekliyor. İlgilenen tek kulüp Milan. Ama onların parası yok. Belki İngiltere'nin her noktasını karış karış parselleyen Arapların canına tak eder ve parayı basıp Ibra'yı alırlar, umut kapısı tabi. Yoksa Pep ondan bu sezon nasıl faydalanacağına bakar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar