Aleyna Tilki - Retrograde Şarkısı Türkçe Çeviri


Aleyna Tilki Retrograde şarkısı 26 Şubat 2021 tarihinde klibiyle yayınlandı. Aleyna Tilki'nin ilk İngilizce şarkısı olan Retrograde ne demek? Retrograde şarkısının Türkçe çevirisi şu şekilde:

Every night I prayed for prayed for clarity,

Her gece ferahlık için dua ettim,

All while you were lying right there next to me,

Daima uzanıyordun yanıbaşımda

You barely even noticed I was losing sleep,

Anca farkına vardın uyuyamadığımın,

Barely even noticed you were losing me 

Beni kaybettiğini bile güç bela anladın


Don’t say sh*t to me

Kafamı s*kme

Don’t say a word to me,

Tek bir kelime dahi etme

don’t ask me to change, 

benden değişmemi isteme

don’t want your heart to break.

kalbinin kırılmasını istemiyorum.


Words don’t hurt no more, I

Sözler artık acıtmıyor,

heard It all before

(çünkü) daha önce hepsini işittim

don’t ask me to change,

benden değişmemi isteme,

don’t want your heart to break. 

kalbinin kırılmasını istemiyorum.

Don’t want your heart to break 

kalbinin kırılmasını istemiyorum

Don’t want your heart to break

kalbinin kırılmasını istemiyorum


Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmiyorum şimdi

Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmiyorum şimdi

Ain’t doing retrograde

Tersine gitmiyorum

Ain’t doing retrograde 

Tersine gitmiyorum

Ain’t going backwards now 

Tersine gitmiyorum şimdi

Ain’t going backwards now 

Tersine gitmiyorum şimdi

Ain’t no retrograde 

Geri dönüş yok

Ain’t going backwards now 

Geriye doğru gitmiyorum şimdi

Is It just that you’re so damn oblivious? 

Bu kadar mı bihabersin?


Or is that you just don’t take me seriously

Yoksa beni ciddiye almıyor musun

Counting my excuses more than millions

Bahanelerimi milyonlardan fazla sayarak

Baby I’m done with It

İşim bitti bebeğim

done with It

işim bitti

done with It  

işim bitti

I don’t even know what I’m doing here

Ne yaptığımı bile bilmiyorum burada


Don’t say sh*t to me

Kafamı s*kme

Don’t say a word to me,

Tek bir kelime bile etme

don’t ask me to change, 

benden değişmemi isteme

don’t want your heart to break.

(çünkü) kalbini kırmak istemiyorum


Words don’t hurt no more, 

Kelimeler artık acıtmıyor

I heard It all before 

Hepsini duydum önceden

don’t ask me to change,

benden değişmemi isteme

don’t want your heart to break. 

kalbini kırmak istemiyorum.

Don’t want your heart to break

Kalbini kırmak istemiyorum.

Don’t want your heart to break 

Kalbini kırmak istemiyorum.


Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmeyeceğim şimdi

Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmeyeceğim şimdi

Ain’t doing retrograde

Tersine gitmeyeceğim

Ain’t doing retrograde 

Tersine gitmeyeceğim

Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmeyeceğim şimdi

Ain’t going backwards now

Geriye doğru gitmeyeceğim şimdi

Ain’t no retrograde

Tersine gitmeyeceğim

Ain’t going backwards now

Tersine gitmeyeceğim şimdi

Yorumlar

Popüler Yayınlar