Ne Dediler?

"Deplasmandaki taraftarlar tarafından alkışlanmak çok değişikti. Ama bir futbolcu olarak çok mutlu edici bir duyguydu. Çünkü bu demek oluyor ki oynadığım futbol ve mücadelemle onları etkileyebilmişim. Aramızdaki bağ aslında 2007 yılında başladı. Bugün Beşiktaş forması giyiyorsam, o günün büyük bir etkisi var.” 
Ricardo Quaresma



"Arsenal'de mutluyum. Burada bir liderlik görevim var. Ayrıca Arsene Wenger'i ikinci babam olarak görüyorum. Ancak bazı şeyler duyguların önüne geçemiyor. Benim çocukluk hayalim Barcelona forması giymek. Böyle bir açıklama yapmamın yanlış bir davranış olduğunu düşünmüyorum. Sezon başında ciddi görüşmeler oldu, ancak Arsene Wenger bana bu transferin imkansız olduğunu söyledi ve konu benim için kapandı"
Cesc Fabregas




"Pep bu grubun gizli silahıdır. Oyuncuların ince kalitesini bir tarafa bırakmak çok özel bir yetenektir. Onun hocalığı takımın geri kalanıyla birliktedir. Guardiola en iyi sırlardan birisi ve bu takımın en önemli üyesidir."
Victor Valdes

Yorumlar

Popüler Yayınlar