When He Begin To Run

Onlar sizi belki tek bir hareketiyle büyüleyen, tek bir hareketle oyun dünyanızda onu seçmenize neden olan adamlar... İşte benim efsanem, sarı büyücü! Koşmaya başladığı anda durdurulması zor, İrlanda futbolunun bizlere sunduğu bir karizma... Fotoğraf ne efsane değil mi? Shearer ve Duff eski günlerin adamı, iki eski Blackburn dostu. Newcastle döneminde ise birisi yedek kulübesinde, diğeri ona koşuyor ama bu kez arkadaşı değil, hocası!

Futbol beğenileri izleyicilerin sahaya bakış vizyonlarına göre değişiyor. Kimi saha içinde cambazlığı, kimisi ise büyülü bir anı bekliyor. Ben formasını şortunun içine atan, takım oyunu içinde yeteneğiyle fark yaratan efendi oyuncuları seviyorum. İngiliz futbolunda bir çok sol winger geçti. Şöyle bir geriye dönüp baktığınızda sayabileceğiniz kaç adam vardır ki? Giggs, Kewell, Duff ve şimdilerde ise Gareth Bale. Topu önce sağa sonra sola çekerler ve ardından büyüleyici bir koşu... İşte bu dört adamda bunları gördüm ben. Hepsi beni büyüledi. Duff bazen bir duruş, bazen profesyonellikti. Futbol hayatından Blackburn, Chelsea, Newcastle ve son olarak Fulham geçti. Ama şöyle diyor usta: "Sadece durmaya başladığımı hissedince futbolu bırakacağım." Ne şanslıyız ama!...

Yorumlar

Popüler Yayınlar