Başlıksız


Ne denir ki şu görüntüye? Kaç futbolcu gözlerimi doldurdu acaba bugüne kadar senden başka? Sözün bittiği yerdeyim be çocuk, o formayı çıkarmadan üstüne takmışsın ya o çubukluyu, susturuyorsun insanı be çocuk...

Yolun açık olsun be aslan, o forma sırtında olmasa bile hep kalbinde olacak, biliyorum. Biliyorum çünkü biz seni hep "parçalı"yla bildik, senle büyüdüm ben, o formayı üstüne ilk taktığın günü hatırlıyorum, sanki yıllardır oynuyordun, gollere öyle bir seviniyordum ki anlatmam güç. Ya şimdi? Gittin ya, yine aynı şekilde sevineceğim, bu sefer yıllardır dışardaymışsın gibi değil, sanki her gün ilk kez başka formayı giyiyormuşsun gibi seyredeceğim seni. Çünkü biliyorum, üstündeki o çubuklu çıkınca altında daima parçalı olacak, biliyorum çünkü o parçalı hep senin yanında olacak.

Yolun açık olsun be Kaptan, Aslan Yürekli Kaptan...

Yorumlar

Popüler Yayınlar