Son16 #2; Almanya 4-1 İngiltere; Futbol 90 dakika sonunda Almanların kazandığı bir oyun



Etkileyici Almanlar İngilizlere bir kez daha diz çöktürdü. Aynı zamanda 1966'nın da hesabı oldu. Maç 2-1 gibi bir skorla bitseydi muhtemelen yer yerinden oynayacaktı. Fakat Almanlar buna da izin vermedi. Neydi Almanları farklı kılan?

Gary Lineker'ın efsane sözü durumu özetler gibi. Almanlar turnuva takımı olduklarını bir kez daha kanıtladı. Capello'nun Carragher yerine Upson'u tercih etmesi, zayıf kanat oyuncuları ve bireysel hatalar maçın sonucunu belirledi. 2-2 olsaydı bunları konuşurmuyduk? Orasını bilemiyorum ama Uruguaylı hakemin İngilizlerin dilinden çekeceği var. Hadi sen göremedin peki o çizgi hakemi ne işe yarıyor? Çok büyük bir hata. İngilizlerin kanat sıkıntısı var. Almanları ortadan delmeye çalışınca beceremediler. Lampard, Gerrard, Rooney sürekli şut düşünen oyuncular. Fakat orta sahada kayaya çarptılar desek yeridir. Almanya oynaması gerektiği gibi, basit ve zeki. Müller çok önemli işler yaptı. Her atakta onu görüyordum. 2'de gol attı ve 3 gole ulaştı. Aslında ondan açık olamayacağını düşünüyordum fakat bugün beni yanılttı. Löw yine işini iyi yaptı. Takımla diyaloğu çok iyi görünüyor. Almanlar bundan sonra muhtemelen Arjantin ile eşleşecek fakat turnuvanın en istekli takımını eleyebilecekler mi? Orasını zaman gösterecek.


Lampard'ın şutundan sonra file kamerası.

Capello'nun bu maçtan sonra geleceği yazılır, çizilir. İngiliz basınının yarın atacağı manşetleri merakla bekliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar