Miras Yürümeye Devam Ediyor (Şimdi ozanlar başlasın şarkıları söylemeye!)

Sene başında Ibra'yı gönderdi, yerini Villa ile doldurdu. Henry'nin kulüpten ayrılışının ardından herkes bir transfer beklerken Pedro'yu sistemine monte etti. Pedro 21 gol attı. Transfer sorularına "gerekirse b takım oyuncularından yararlanacağım" diye cevap verdi. Sene içinde b takımda yer alan Fontas, Thiago, Nolito, Jeffren ve Vazques'den yararlandı. İniesta bir önceki yıl ligde 1 gol attı, bu yıl attığı 8 gol ile kariyer rekoru kırdı. İniesta'ya nasıl gol atacağını gösterdi. Messi'ye yeni bir pozisyon verdi. Messi geçtiğimiz yıl attığı golün üstüne çıktı ve yarısı kadar da asist yaptı. Xavi istikrarını sürdürdü, boşluğu taradı. Puyol'un olmadığı maçlarda sıkıntı çekti ama iyi idare etti. Alves'in sözleşmesindeki belirsizlik sürerken ondan sahada nasıl tam performans alması gerektiğini bildi, Alves sonunda sözleşmesini yineledi. Abidal sadece sol bekte yaptıklarıyla değil, stoperde de yaptıklarıyla harika bir sezon çıkardı. Maxwell ve Adriano'yu zaman zaman kullandı ve iyi performans aldı. Bu yıl katılan Mascherano ve Afellay dönem dönem harika işler çıkardı, Barcelona felsefesine adapte oldu. Valdes Barcelona'nın efsane kalecileri arasına girdi. Xavi kulüpte en çok forma giyen oyuncu ünvanını aldı ve 6. lig kupasını kazanan üç oyuncudan biri oldu. Guardiola, Cruijff'ün Rüya Takımı'ndan sonra üst üste 3 kez lig kupası kazanan adam oldu. Herşeyden önemlisi ise, Barcelona resmi sitesinin şampiyonluk haberinin altına "Rijkaard'ın mirası" diye haber düşmesiydi... Öyle demeyin, bakın yukarıda anlattıklarımı bende yaparım, ne varmış onları yapmakta?

Eskiden dünyayı yönetirdim
Ben söylediğimde denizler yükselirdi
Şimdi sabah yalnız süpürüyorum
Süpürüyorum eskiden sahip olduğum sokakları
Eskiden zarı yuvarlardım
Düşmanımın gözündeki korkuyu hisset
Kalabalığın dediklerini dinle
"Şimdi eski kral öldü, çok yaşa kral!"
Bir dakika anahtarı tuttum
Üzerime yaklaşmış duvarlara bitişik
Ve Ayakta duran kalelerimi keşfettim
Tuzdan sütunlar, kumdan sütunlar üzerinde...







Yorumlar

Popüler Yayınlar