Yıkılmayan Tabular


* Maçtan sonra forumları okurken Cana konusunda şöyle bir yoruma rastladım "Cana'nın bonservisinin 3/2'si mi alındı? Doğru soru. Cana neden 90 dakikayı çıkaramıyor merak ediyorum. Keza çıkmadan önce savunma anlamında sorun yoktu, hücum anlamında vardı! Fakat Hagi yine Fenerbahçe maçında olduğu gibi Cana'yı oyundan aldı ve takım zora girdi. Neden? Cana'nın mevkisi artık Mustafa Sarp'a kalmıştı. Güzel adamsın Sarp, seviyorum seni. Güzel saçların var. Ama sen futbolcu değilsin dostum. Lütfen, bizi daha fazla üzme. Pozisyon alma, markaj, baskı, oyun zekası hepsi koca bir sıfır. Yenilen ilk golde Umut Bulut topu kontrol ettiğinde Sarp ekmek almaya gitmişti... Yenilen ikinci golde Engin'in arkasından boş boş bakan Sarp, kaçırdığı otobüsün peşinden koşuyordu...

* Bu maskesini yeni çıkarmış, topu görse bomba sanan, futbolda topla oynandığını bilmeyen arkadaşımız Servet, yine yaptı yapacağını. Şaşırtmıyor beni, çünkü o kendisinin de belirttiği gibi güven duyduğu yerde oynar. Arkandan Red Kit kovalasın, ne diyeyim.

* Ayak parmağındaki tırnaklarına kurban olduğum Hagi, neden Sarp? Neden Servet? Bakmayın aslında, salak salak soruyorum bu soruları. Yedek kulübesinde Xabi Alonso olmadığını biliyorum. Benim bundan sonraki derdim gelecek. Bırak Hagi'm bu 30'luk futbolu bilmeyen cahilleri. Sen geleceğimizin temellerini at, desteklemezsem namerdim. Oynat Ahmet Kesim'i, Anıl'ı, Cem'i, Berkin'i. Rijkaard iyi niyetinden kaybetti. Sen kaybetme!

* Ufuk her hafta hatılı goller yemeye devam ediyor. Pozisyon gelişiminde bazen nerede durduğunu unutuyor ve kararsız. Tecrübe hata yapılarak öğrenilir, ama gelişme kaydetmek gerekiyor. Ufuk'un topu kaçırdığı bir pozisyonda Adnan Polat'ın surat ifadesi herşeyin özeti...

Ve ben, kaybedilen her maç sonrasında Adnan Polat'ın yüz ifadesini gördükçe mutluluk duyacağım. Evet bunu yapacağım, çünkü Adnan Polat'ın içinden geçenleri bizzat hissedebiliyorum.

Aslında sevmem böyle maç ardından yazılan yazıları. Ama sürekli aynı anları yaşıyoruz, kaseti baştan sarıyoruz... Servet'in yaptığı hatalarla kaybedilen puanlar, Sarp'ın beceriksizlikleri. Sahi, bu tabular ne zaman yıkılacak?...

Yorumlar

Sertaç Murat dedi ki…
Resimde bir Mustafa'nın ayağına bak, bir de diğerlerine. Bu kadar olur arkadaş, adamda gram sporculuk yok. Futbolculuğu da geçtim arkadaş.
Nihat ONUR dedi ki…
http://btioyospor.blogspot.com/2010/11/kampanya-tt-arena-acilisi-ertelensin.html
Burak Kereci dedi ki…
Tabular yönetimle yıkılsın.
Hakan Özkan dedi ki…
Hakikaten yaa, Sarp'ın eklemler bükülmüyor diye dalga geçiyorduk gerçek çıktı!

Popüler Yayınlar