Ramallets&Valdes: Rekorlar kırılmak içindir

8 yıl önce Victor Valdes'e Atletico Madrid maçında ilk eldivenleri veren Van Gaal ve ona inanarak bugünlere getiren Frank Rijkaard Barcelona'da bir kaleci efsanesi yarattı. Resimde soldaki yaşlı ihtiyar Ramallets 288 maçla Barcelona tarihin en fazla forma giyen kalecisi. Valdes 279 maçla hemen ardında bulunuyor. Üçüncü sırada 247 maçla Sadurni var. Ramallets Valdes'in kendisini geçeceği bahsinin üzerine ekliyor: "Rekorlar yıkılmak içindir. Valdes rekorumu kırarsa ben mutlu olacağım."

Yorumlar

barSELOna dedi ki…
Resmi sitede ben bugün bu haberi çevirdim bizim ana sayfaya.Resmi sitedeki bilgiye göre Valdes zaten Sadurni'yi geçen sene geçti 2. sırada bulunuyor yani.279 maç ile.247 Sadurni ve 288 Ramellets.
BasitOyna Blog dedi ki…
@ barSELOna

Uyarı için teşekkürler. Ben sadece belirli bir kısma dikkat ettiğim için orayı göremedim.

Popüler Yayınlar