Johan Cruijff'ü Anlamak

"Mourinho takımıyla herşeyi elde edebilir, onun gibi hocalara büyük saygı duyuyorum ama futbol ile ilgisi olan bir anlaşmazlığı olduğunu düşünüyorum. Mourinho asla benim takımımı çalıştırmayacaktı.(Van Gaal'in yardımcısı olduğu dönemden bahsediyor) Bir teknisyenin iyi futbol izlettirmek için daha fazla şeye ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Kurum ve üyelere kulübü temsil etmek zorundasın. O histe Rijkaard ve Guardiola dünyaca-ünlü bir takımlar için en iyi temsilcilerdir."

Ibrahimovic ile ilgili olarak:
"Herkes gibi ben onun davranışlarını tahmin edebiliyorum. Daha önce de bunun gibi davrandı. Bugün kostümler 10 insan değil, 40 veya 50'dir ve ilişkiler değiştirildi. Bu ilişkiler yürümüyordu ve bu kararlar alınmak zorunda kalındı."

Şimdi birkaç insan yine çıkıp "Cruijff'ün beyni eski devirde kaldı" diyecek. Yanılıyorsunuz, Cruijff'ün beyni eski devirde falan kalmadı. O sadece size güzel futbolun ne olduğunu anlatmaya çalışıyor. Büyüksün üstadım. Ellerinden öperim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar