Acılarla Oynayan Adamlar

İki-üç gün önce Arda'nın sakatlığı ile ilgili profesyonellik üzerine bir eleştiri yapmıştım. Lakin gel gör ki bu acılarla oynayan adam sadece Arda değil, Dünya'nın en iyi orta sahası Xavi Hernandez'de aynı riskleri alarak oynamış. İşte Xavi'nin Barca TV'ye yaptığı açıklamalar:

"Ağrılarım vardı, bunun olmasına rağmen risk almak ve oynamak istedim. Doktor ve ben bunu biliyorduk fakat onlar büyük maçlardı. Rubin Kazan maçından sonra Pep ile konuştum. Şimdi dinlenmek için iyi bir zaman olduğunu düşünüyorum. Daha iyiyim. Bu tendiniti geçireceğim..."

Bu riski alarak sezonun geri kalanında sakatlanma olasılığının sorulması üzerine: "Evet, her zaman Aşil Tendon yırtılma ve tüm sezon olamama korkum oldu. Bu riski koşmak istedim. Valencia'ya karşı oynamayı umuyorum...
Xavi Hernandez

Üzerine yorum yapacak fikir bulamadım...

Yorumlar

Popüler Yayınlar