Müziğin içinde basit bir dünya; Funda Arar

Gece gece birden aklıma geldi bu yazıyı yazmak. Dedim hep futbol yazmak da bir yere kadar, biraz da basit dünyası olan diğer şahıslara yelken açayım. Geçen gün son çektiği video klibi izlerken uzun zamandır kendisini dinlemediğimi farkettim. Aslında uzun zaman sonra tekrar dinleme şevkinin doğması biraz da şarkısındandı. "Geceler" şarkısı hem sözleriyle hem de video klibiyle etkileyici oldu benim için. Kariyerinin başlarında bu hatunu pek sevmezdim, sevmezdimden kasıt pek dinlemezdim. Ama son dönemlerdeki yükselişi, müzik piyasasında iyiden iyiye büyük bir yer etmesi beni de içine aldı. Müzik bilincim de oturdukça biraz da müzik yapmayı sadece şarkı söylemekten ibaret olmadığını farkettiğimde Funda Arar gibi isimler değer taşır oldu benim için.

Yabancı müziklerle de aram iyidir ama her Türk insanının içinde bir arabesk damar vardır.:) Böyle zamanlarda tercih edilesi isimlerin başında gelir benim için Funda Arar. Kişi olarak kendini müziğe adamış, medyanın içinde kaybolmaktan uzak durmaya çalışır. Aslında bu karmaşık dünyada, özellikle medya camiasında "basit" bir dünyası var Funda Arar'ın. Aynı zamanda ufak bir araştırmayla -doğruluğundan emin değilim ama- kendisini Fenerbahçe taraftarı olduğunu öğrendim. Hoş, duru güzelliğiyle de beğenilesi bir insandır. Tabii, zevk meselesi bir yerde.

Son klibini de seranat niyetine paylaşayım.:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar