Biri karizma mı dedi?

Şimdi işin özünde ben bu fotoğrafı birinin vasıtasıyla bir blogdan arakladım. Birkaç şey söylemiş de olsa benim gibi Mourinho hayranı birisi için bu fotoğrafla ilgili birkaç cümle yazmamak olmazdı. Jose kaprislidir, Jose ukaladır, Jose egoludur falan ama Jose dünyanın en pahalı oyuncusu önüne eğildiğinde duruşunu hiç bozmadan böyle kalabilen bir karizmaya, özgüvene sahiptir. Jose o karizmatik duruşundan ödün verip Ronaldo'ya topu atmıyor. Bu resmi blogdan ilk aldığımda blogger arkadaşın yazdığı gibi 10 dakika hayran hayran baktım. 

Çok da uzatmamak gerek, fotoğraf o kadar çok şey anlatıyor ki, bu anı bu kadar güzel yakalayan fotoğrafçıyı da ayrı tebrik etmek lazım. 

Yorumlar

Dejan dedi ki…
bu sadece jose'nin kompleksidir dostum. başka bir şey demeye gerek yok.
MoriFan dedi ki…
ahahah kompleks mi? ya siz bu joseyi neden çekemiyorsunuz kaan? başarıysa başarı. karizmaysa karizma.
Muhammet Gulhan dedi ki…
Karizma ve başarı bir tarafa, biz göze hoş gelen futbol tutkunlarıyız sanırım.
Dejan dedi ki…
çekememekle hiçbir alakası yok MoriFan. bana güzel futbol sunmayan bir adamın başarılarına niye alkış tutayım ki? mourinho senin için ne yapıyor bu soruyu sor. zevk alıyorsan onun işini yapış şeklinden, tamamdır. ama onun "karizması" denilen bu itici, tepeden bakan, aşağılayıcı, mütevazilikten uzak tavırları senin hoşuna gidiyorsa ters giden bir şeyler var demektir.
Sertaç Murat dedi ki…
Burada futbolunu tartışma değil mesele. Adam herkesin kibirli, kaprisli, kendini beğenmiş dediği futbolcusu önünde eğildiğinde istifini bozmuyor. Fark burada, bunu Ramos'a yapar mıydı diye düşünelim bir de.:)

Popüler Yayınlar