Starbucks'ın şifreli tuvaletleri!

Dün bir görüşme için Kadıköy Rıhtım'da Starbucks mekanında oturuyordum. Ekşi sözlükte bir gece önce tuvaletlerin şifreli olduğunu duydum. Hazır gitmişken bende öğreneyim dedim. Arkadaşımla otururken hemen kapının soluna baktım ve şifre giriş yerini gördüm. Gerçektende böyle birşey varmış. Starbucks Kadıköy Rıhtım şubesinin yoğunluğu şüphesiz tartışılmaz. Şube yöneticileri de dışardan gelenlerin (o an müşteri olmayan) tuvaleti kullanmalarından hayli rahatsız olmuş. Bunu engellemek için Starbucks Türkiye ye projelerini ve de gerekçelerini sunmuşlar. Starbucks yetkilileride bu gerekçeyi uygun görüp onaylamışlar.

Sonuç olarak artık Starbucks Kadıköy Çarşı şubesinde artık tuvalet ŞİFRELİ. Bellirli aralıklarlada şifreyi değişereceklerini belirtiyorlar. Şifreyi ise herhangi birşey aldığınızda fişin üzerinde veriyorlar ve oradan öğrenip giriş yapıyorunuz. Kim bilir, belki ileride dışarıdan gelenler birşey almadan koltuklara oturmasın diye şifre koyarlar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar