Messi'nin Hikâyesi


Dün bazı sebeplerden dolayı izleyemediğim Barca maçını aramak için Youtube'a girdiğimde karşıma son zamanlarda izlediğim en iyi Messi videolarından biri çıktı. 1993-2010 Messilerini kısaca anlatıyor. Messi'nin ağzından çıkan bir kaç cümle var. Beni etkileyen kısım işte tamda bu konuşma oldu.

"My name is Lionel Messi and this is my story. When I was eleven I had a growth hormone problem. But being smaller I was more agile. And I learned to play with the ball on the ground. Because that's felt more comfortable. Now I realise sometimes bad thing can turn out good."

(Benim adım Lionel Messi ve bu benim hikayem. 11 yaşımdayken büyüme hormon problemim oldu. Ama daha küçük, daha çeviktim. Ve ben yerde topla oynamayı öğrendim. Ki daha rahat hissetim. Ben şimdi fark ettim, bazen kötü şey iyiyi kapatabilir.)


Messi dün sezonu iki nefis golle açarken böyle bir kayıt girmek istedim. Videoda yine dikkatimi çeken birşey vardı. Messi Valencia maçında topu alıp dikine giderken sol ayağıyla topu tersine açtı ve köşeye nefis bir plase vuruş yaptı. Ardından Valencialı oyuncuların saha içi mimiklerine bir kez daha dikkat edin. Ne kadar çaresizler!..

Yorumlar

Popüler Yayınlar