Mesut Özil Röportajı





AS gazetesi Mesut Özil ile ufak bir söyleşi gerçekleştirmiş. Biz de bir el attık.


Tebrikler. Sonunda rüyanı gerçekleştirdin.Çok teşekkür ederim. Benim için zor bir gün, ailem ve iki kulüp için de öyle. Sonunda hayalim gerçek oldu diyebilirim.

Dürüst ol, yeni forma nasıl?
Çok güzel. Onunla çok başarılı olmayı umuyoruz.

Neden Madrid için imza böyle karmaşık hale geldi?
Arzum Madrid için oynamak, ama Werder Bremen gibi bir kulüp bıraktığım için üzülüyorum. Kariyerimde niteliksel bir sıçrama yapmak için çok önemli bir fırsat verdi bu takım. Bu yüzden asla unutamam. Ama mutluyum.

Dünya'nın en iyi takımında oynayacağın için neler hissediyorsun?Ben büyük bir memnuniyet ve gurur hissediyorum. Ben ve ailem. Onun en iyi zamanı kariyerimde bu büyük sıçramayı yapmak olduğunu düşünüyorum. Bu tren bir kez geçer ve ben yakaladım. Ben 21 yaşındayım ve başarılı olmak için arzuluyum.

Çok gençsin. Soyunma odasını Cristiano, Casillas gibi yıldızlarla paylaşacaksın ... Herhangi bir saygı duyuyor musun?Kesinlikle. Birçok dünya çapında yıldızlar var ve ben çok memnunum. Hiç korkum yok. Ben potansiyelimi biliyorum.

Ailen anlaşmaya ne söylüyor?Onlarla sürekli temas halinde oldum. Orada bir mutluluk oldu. Real Madrid için oynamak olabilecek en iyi şeydir.

Vatandaşın Khedira ile oynayacaksın ...Evet, gerçekten. Biz bugün temas halindeydik ve benimle kulüp ile ilgili konuştu.

Yeni teknik direktörün ile konuştun mu?Evet, Mourinho (dün) beni tebrik etmek ve istedi.

Tebrikler, dostum.Teşekkür ederim.

@ 18.08.2010 tarihli As gazetesinin röportajı çevrilmiştir.

Burdan sonra biraz da biz üzerine yorum yapalım. Mesut için bu yaşta Real Madrid çok büyük bir fırsat. Ama o bunu haketti. Müthiş bir Dünya Kupası çıkardı. Real Madrid uzun uğraşlar sonucunda onu kadrosuna katmayı başardı. Peki gelecek sene bedavaya gelmek varken neden Mesut'u 15 milyon €'ya transfer ettiler? Mourinho bunun da cevabını vermiş. "Mesut gibi bir oyuncunun kaçmasına izin veremezdim. Onun 2011 yılında kadar sözleşmesi vardı ve gerçek piyasa değerinin çok altında bir fiyatta olduğunu da göz önüne aldık." demiş. Muhtemelen Barcelona ya da Manchester gibi kulüpler gelecek sene onun için devrede olacaktı. Real Madrid için Mesut transferi daha zor bir hâl alacaktı. Mourinho kıssadan hisseyle Kaka'nın sakatlığını da göz önüne alarak onu kadrosuna kattı. Madrid'in Cenales'ten sonra ikinci genç oyuncu transferi oldu. Mesut'a yeni formasıyla başarı dilemekten başka yapacağımız birşey yok...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
mesut real madrid için çok iyi bir transfer oldu. geçen sene o bölgeyi vaart ve kaka'yla götürüyorlardı ama ikisi de tam olarak bekleneni veremedi. gol yükünü hep ronaldo ve higuain üstlendi. bu sene mesut'un gelişiyle birlikte artık daha yaratıcı bir hücum hattına sahip oldular. mourinho vaart, mesut ve kaka üçlüsünü rekabete sokarak maksimum verim alabilir. kaka'nın sürekli sakatlığı biraz da bu transferi yapmaya itti asında...

Popüler Yayınlar