Zorunlu Açıklama; Medya

Her transfer dönemi geldiğinde bunu ne kadar da çok duyuyoruz değil mi? Artık medyaya bu tarz şeylerle cevap vermek en çok da yönetimi bezdirmiştir. Artık cevap verecek taakat kalmaz da insanda. Genele vurduğunuzda günlük 1 "Zorunlu Açıklama; bla bla bla" ortalamasını tutturduğumuza da eminim. Yarısı transfer, yarısı kulübün iç işleriyle ilgili. Fakat ne hikmetse adamlara biz "zorunlu" açıkladıkça onlar sanki kısasa kısas yapar gibi "zorunlu" devam ediyorlar, "sorunlu" anlıyorlar.

Artık ben de bıktım, hele ki bugün HaberTürk için yapılan "zorunlu" açıklamadan sonra adamların aklında "zoru" olduğunu anladım. Bir insan yönetim içindeki, kapalı kapılar ardındaki, hatta daha da ileri gidip 2 kişi arasında geçen olay nasıl öğreniyor. Mantıklı düşününce kimse kendini medyada ele vermek istemeyeceğine göre herhalde ruhlar gelip söylüyor adamlara. Bunca "zorunlu" açıklamadan sonra da bir "zorunlu" açıklama ben yapayım dedim. Adnan Başkan yönetim kurulunu komple toplayıp basın toplantısı düzenliyor, onca açıklama yapıyor, konuşuğ görüşelim, karşılıklı diyalog iyi olsun diyor bunlar da iyi niyeti su istimal ediyor.

Artık ben bıktım. Yönetim ayrı bezdi, orası kesin. Taraftar bunlarla mutlu olmaya bile başladı, "ne kapak yaptık ama" diyoruz artık. Benim de "zorunlu" açıklamam var artık.

"Rahat bırakın lan." Aha da "zorunlu" açıkladım, akıllarından "zoru" yoksa bu adamların eğer, benim 3 kelimede söylediğimi kulüp yıllardır söylüyor, artık anlamalılar.

Yetti valla...

Yorumlar

Popüler Yayınlar