The Uninvited


Bir arkadaşımın önerisiyle izlemeye karar verdiğim The Uninvited filminden biraz bahsetmek isterim. Öncelikle filmin kurgusu ve gelişiminin harika olduğunu söylemem gerek. Olaylarda hiç bir karışıklık yok, filmi izlediğinizde devamının nasıl geleciğini tahmin edemiyorsunuz. Emily Browning'in oyunculuğunu çok beğendim. İzlerken filme kendinizi kaptırıyorsunuz. Bilgisayarda film izlerken ara sıra çift tıklar ve play tuşunun nerede olduğuna bakarım. İşte bu filmde ona hiç bakmadım. Bir an tırstığım iki sahne vardı, birincisi küçük kızın fırının altından çıkarak "order nights" demesiydi. Diğer ise Emily'nin Wright kardeşlerin mezar taşlarına bakmadan önce birden çukura düşmesi. Birde filmin sonu vardı. Olayların o şekilde gelişeceğini hiç tahmin edemezdim.

Puanlama yapma şansım olsaydı korku, kurgu ve gelişim açısından değerlendirdiğimizde 10 üzerinden 7,5 verirdim. Ama imdb üyeleri haksızlık yapıp 6.3 vermişler! Hazmedemedim. Charles ve Thomas kardeşlere bu güzel film için teşekkürler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar