Futbolun Rambosu: Lorik Cana Galatasaray'da!



Bir kaç yıl önce Beşiktaş - Marsilya maçından sonra Lorik Cana ile röportaj yapılırken "Neden bu kadar sertsin?" diye sorulmuştu. Lorik Cana "Ben Arnavutum, Türkiye'de oynasaydım aynı stilde oynardım. Burada insanların futbolu ne kadar çok sevdiğini iyi biliyorum" demişti. Rambo, makineli dev bir tüfekle bir insan nasıl kıymaya çevrilebileceğinin göstergesiydi. Lorik, futbolun Rambo'su. Marsilya'da bir çok maçını izleme fırsatı buldum. Rakibini bezdiren bir özelliğe sahip. Lorik Cana bunun yanı sıra ayağına hakim, zaman zaman kart görme potansiyeli olan bir futbolcu. Mevki olarak merkezi ve defansif orta saha rolünü üstleniyor. Kariyerinde forma giydiği PSG, Marsilya ve Sunderland'da kaptanlığa kadar yükseldi. Her takımda taraftarın sevgilisi oldu, Galatasaray'da da olacaktır. Ayrıca İngiltere'de en iyi transferlerden biri olarak gösteriliyordu. Galatasaray için de öyle görünüyor.

5.8 milyon €'ya Sunderland'a transfer olduğunda hiç anlam veremedim, çünkü o dönemde Wenger'in ve Tottenham'ın ilgilendiği bir oyuncuydu. Galatasaray'a hoşgeldin Lorik Cana!

Yorumlar

Popüler Yayınlar