Tarihi "Tarih" ile yazdılar


Bir arkadaşım mesaj attı, ntvspor'u aç diye. Açtım, önce farkedemedim davayı ama sonra skora bakınca 49-49 diye iki tane sayı gördüm alt alta. "Yok artık" tepkisinden sonra alıştım. Wimbledon'a kalkıp da "tie-break" uygulamasını getirmezsen olacağı budur diyorum.:) 10 saat maç nerede görülmüş. Maç tarihe geçti de tarihe geçme sebebi maçın "tarih"i oldu resmen. Maç karanlık çöktüğü için tatil edildi, tarihten 1 gün daha geride kalacak ve maça öyle devam edilecek.

Almanya maçından fırsat buldukça baktım da servis kıramıyor adamlar. Tam kıracaklar dediğim anda "ace"lerin ardı arkası kesilmiyor. 10 saattir oynayınca insan bezer de doğal olarak. Ama ona rağmen bazen öyle sayılar aldılar ki gerçekten 10 saattir oynamalarına rağmen inanılmazlardı. Bu arada maçı oynayan kişiler de John Isner ve Nicolas Mahut. Tebrik etmek lazım arkadaşlar. Sadece son setleri bile bir önceki rekoru fazlasıyla geride bıraktı. Bu maç yarın da böyle giderse bence bu statü değişir Wimbledon'da. Demedi demeyin.

Bir de isyanım olacak;

"Ulan ben değil 10 saat 3 saat ayakta durunca dizlerim kendinden geçiyor, siz 10 saat oradan oraya koşturup durdunuz, ne yapıyorsunuz be abi?"


Yorumlar

Popüler Yayınlar