Geri dönüşe hazır mısınız?


Argümanlar insanın kanını kaynatıyor. Mourinho tüm personeli Barcelona maçına çağırmış. Turu geçeceklerine emin. Pique tersini düşünüyor. Mourinho'nun 2. bir planı olsa da artık tutmayacağına inanıyorum. Puyol önemli bir eksik, bu maçta kolunda pazubandıyla görmek isterdim fakat 3-1'lik maçta yediği sarı kart nedeniyle cezalı durumda. Pep Guardiola artık hırs için başka şeyler bulmalı. İki günü aynı geçiriyorsanız zarardasınız derler ya, bu onun gibi işte. Xavi'nin paslarına, Messi'nin ceza sahasına dikine koşularına, Ibrahimovic'in akustik hareketlerine hayran kalacağımız bir maç olur, umarım! Mourinho 3-1'in üstüne yatmaya çalışırsa 4 yer. Ya da 5. Buraya yazıyorum. Sneijder'in sakatlığı söz konusuydu, fakat oynayacak duruma gelmiş. Şaşırmadım.

"Inter'li oyuncular Camp Nou'da futbolcu olduklarından bezsin istiyorum." Gerard Piqué

90 bin pankart ile güzel bir tribün şovu izleyeceğiz sanırım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar